دسته‌بندی نشده

نقش شومینه در منزل

برای ارائه خدمات بهتر در فروش شومینه، بهتر است به تاریخچه آن بپردازیم. برای توضیح نقش شومینه در منزل، میتوان به گذشته های دور نگاهی انداخت. اجداد ما از عنصر آتش به عنوان یکی از مهم ترین عناصر یاد می کردند. آتش فضا را گرم می کرد و امکان آشپزی را فراهم می آورد. از طرفی جمع شدن به دور آتش و ایجاد یک فضای صمیمانه، از دیرباز تا کنون رواج داشته است. در منازل امروزی، شومینه امکان وجود چنین فضایی را فراهم می کند.

شومینه می تواند برای ایجاد گرمایش یا صرفا جهت تزیین باشد. شومینه تاثیر چشمگیری در دکوراسیون منزل دارد و باعث ایجاد فضایی صمیمی و گرم در قسمتی از خانه می شود. در بسیاری از منازل، شومینه می تواند تعیین کننده ی نحوه چینش مبلمان و قرارگیری لوازم خانه باشد. شومینه می تواند در فضای باز نیز قرار بگیرد و یا دو فضا را از یکدیگر جدا کند.

 اجزای شومینه

فروش اجزای شومینه بستگی به نوع شومینه دارد. با این حال عده ای از اجزای آن ثابت هستند. مانند آتشدان، طاقچه، پیشانی، کوره، پشتی شومینه، خاکستردان، ورودی و خروجی. در شومینه های گازی اجزایی مانند دمپر نیز وجود دارد که کاربرد آن بستن راه دودکش در فصولی است که از شومینه استفاده نمی شود. در شومینه های برقی، پیشانی شومینه باید دارای محافظ شیشه ای باشد اما در شومینه های گازی وجود این محافظ اختیاری است. از طرفی شومینه برقی دارای انواع برد های الکتریکی و هیتر است که بقیه ی انواع شومینه فاقد آن هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل در اجزای شومینه، می توان آن ها را از مراکز فروش شومینه خریداری کرد. برخی از مراکز، قادر به ارائه خدمات در محل نصب نیز هستند.

فروش شومینه استاندارد

اهمیت فروش شومینه استاندارد در این است که به شما بابت سلامت و طول عمر این محصول، اطمینان لازم را می دهد. فروش شومینه که یکی از لوازم گرمایشی حساس است، باید توسط مراکز مطمئن صورت گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوان با آن ها ارتباط برقرار کرد. تمام لوازم گرمایشی، از جمله شومینه، در صورت استاندارد نبودن می توانند بسیار خطر آفرین باشند. شومینه استاندارد باید از مصالح قابل اطمینان ساخته شده باشد و به درستی در جای خود نصب و راه اندازی شود. اجزای آن باید به صورت اصولی در جای خود قرار گرفته و کاملا سالم باشند. ایجاد تغییر در نحوه روشن شدن، تنظیم درجه و نیز جا به جایی دودکش توسط افراد غیر متخصص توصیه نمی شود. شرکت فروش شومینه الوگرما به شما در مورد کیفیت محصول و نصب و راه اندازی اصولی، اطمینان لازم را می دهد.

فروش شومینه و لوازم جانبی آن

در فروش شومینه و لوازم جانبی آن، توجه به نوع شومینه مهم است. در شومینه های گازی می توان از انواع هیزم های مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کرد. جنس این هیزم ها معمولا کامپوزیتی است و شبیه هیزم واقعی ساخته می شود. استفاده از برخی سنگ های خاص به جای هیزم نیز جلوه زیبایی به شومینه می بخشد. از دیگر لوازم جانبی در فروش شومینه، ست کنار شومینه است. این ست شامل ابزاری مانند انبر، جاروی خاکستر، زغال شکن و پایه نگهدارنده است که پروسه ی جا به جایی در داخل کوره را آسان تر کرده و امکان تمیزکاری خاکستردان را فراهم می کند. علاوه بر این، در شومینه های گازی می توان از انواع گارد ها برای قسمت جلو پیشانی شومینه استفاده کرد. این گارد ها برای محافظت از لوازم نزدیک شومینه و نیز ایجاد ایمنی برای کودکان مناسب هستند. در شومینه های برقی نیز می توان از شیشه های محافظ رنگی که جلوه زیبایی به آتش می دهند، استفاده کرد.

فروش شومینه به صورت حضوری و آنلاین

در حال حاضر فروش شومینه به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. فروش به صورت حضوری، باعث می شود که مشتریان از نزدیک با محصول موردنظر خود آشنا شوند و جزئیات آن را بسنجند. اما فروش شومینه به صورت آنلاین، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مشتری می شود. از طرفی با توجه به پیشرفت فضای مجازی، امکان بررسی جزئیات شومینه در فروش آنلاین نیز میسر است.

نکات مهم در فروش شومینه

از جمله نکات مهم  به مشتریان، توجه به کیفیت آن است. برخورداری این محصول از حداکثر کیفیت و ایمنی، از جمله موارد مهم در فروش شومینه است. شومینه ها باید طبق محل قرار گیری در منزل، خریداری و نصب شوند. برای مثال شومینه ای که به عنوان یک پارتیشن در بخش بیرونی منزل قرار می گیرد، تفاوت زیادی با شومینه ی داخل منزل دارد. توجه به نیاز مشتری ها در فروش این محصول، باعث مشاوره بهتر به آن ها می شود. از طرف دیگر، توجه به هزینه نصب نیز در فروش شومینه اهمیت دارد. برخی از شومینه ها، بابت سهولت در قرارگیری، هزینه نصب کمتری دارند. واضح است که اگر برای نصب شومینه نیاز به انجام تغییراتی در دیوار خانه باشد، هزینه ی انتصاب آن بیشتر است. همچنین برخی از شومینه ها به راحتی قابل جا به جایی هستند و نیاز به نصاب ندارند.

فروش شومینه آماده

شرکت الوگرما در فروش انواع شومینه آماده نیز فعال است. شومینه آماده نوعی شومینه پیش ساخته است که قطعات آن از قبل آماده شده و به هم مونتاژ شده اند. این شومینه ها دارای تنوع فراوانی در طرح و رنگ هستند و نصب آن ها نیز بسیار آسان تر از بقیه انواع شومینه ها است. فروش شومینه آماده به مشتریان، رضایت آن ها را در مورد کیفیت بالا و سهولت در حمل و نقل جلب خواهد کرد. این محصول، انتخاب خوبی برای کسانی است که قصد دارند با هزینه ای معقول و بدون پروسه ای طولانی، شومینه ای مناسب خریداری نمایند. شومینه آماده، نیاز به یک سیستم گرمایشی مناسب و زیبا را در فضای مورد نظر مشتریان پاسخگو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *