کلید هوشمند کولر آبی

بهترین راهکار روشن کردن کولر بدون جابجایی! کلید هوشمند کولر آبی

یکی از دردسر هایی که همه افراد در تابستان دارند بحث روشن یا خاموش کردن کولر هست. حالا ما با یک محصول فوق العاده عالی و جذاب آمده ایم تا این مشکل رو برطرف کنیم.

در این مقاله به بررسی کلید لمسی کولر آبی یا همان کلید هوشمند کولر آبی خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید این محصول را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همزمان با شروع فصل گرما، استفاده از کولرهای آبی نیز افزایش می‌یابد. با توجه به شرایط آب و هوایی در این فصل، اغلب مردم برای تامین هوای خنک و مطلوب از کولر آبی استفاده می‌کنند.

این کولرها به دلیل برخورداری از مکانیسم ساده، سازگاری با شرایط مختلف و مقرون به صرفه بودن مورد استقبال مردم و تولید کنندگان قرار گرفته‌اند.

همان طور که می‌دانید برای روشن و خاموش کردن کولرهای آبی، باید از کلیدهای سه تایی یا چهارتایی استفاده کنیم. کلید کنترل کولر به طور کلی شامل سه کلید ساده می‌شود. یکی از این کلیدها برای روشن شدن الکتروپمپ و دیگری حالت تند را اجرا کرده و سومی دور کند را اعمال می‌کند. این سه کلید در تمامی کولرهای آبی وجود داشته که به دلیل محدودیت کنترل و داشتن حالت ثابت، امکان دسترسی بیشتر برای تنظیم دور موتور را به شما نمی‌دهد. این محدودیت علاوه بر کنترل دشوار، موجب اتلاف انرژی نیز می‌شود. بنابراین شرکت‌های مختلف سازنده کولر برای برطرف کردن این محدودیت‌ها، راهکارهای گوناگونی را ارائه کرده‌اند.

یکی از این راهکارها طراحی و ارائه کلید هوشمند کولر آبی است‌‌. در ادامه به بررسی کلید هوشمند کولر آبی و نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت.

کلید هوشمند کولر آبی چیست ؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شاهد بروزرسانی انواع تجهیزات می‌باشیم. کلید لمسی کولر آبی یکی از این تجهیزات مدرن است. این کلیدها جایگزینی مناسب برای کلیدهای سنتی بوده که دارای قابلیت‌های ویژه می‌باشد. کلید هوشمند از صفحه لمسی دیجیتال و رنگی تشکیل شده که روی این صفحه، درجه حرارت محیط و وضعیت کولر مشخص شده‌است. این کلیدها به دو صورت دستی و خودکار در بازار موجود می‌باشند.کلید لمسی کولر به دلیل برخورداری از تنظیمات دمایی و زمانی، یکی از گزینه‌های مناسب برای مصارف خانگی و اداری می‌باشد.

کلید هوشمند کولر آبی با کنترل دقیق دمای اتاق، به طور خودکار خاموش و روشن شده و سبب تغییر دمای محیط می‌شود. بنابراین با توجه به این موضوع به طور دائم هوایی مطبوع و خنک در اتاق خواهیم داشت. کلید لمسی کولر آبی، نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و آب دارد. این امر همواره موجب ارتقاء بهای انرژی و آب می‌شود. استفاده از این کلیدها به مرور زمان باعث بهبود جریان هوا شده و نقش مهمی در افزایش شاخص سلامتی کولر دارد. بنابراین با وجود کلید لمسی دیگر نیازی نیست؛ شب تا صبح در باد کولر بخوابید؛ با استفاده از تایمر می‌توانید، دستگاه را طوری تنظیم کنید که پس از مدتی به صورت خودکار خاموش شود.

کلید لمسی کولر آبی با کنترل و ایجاد تعادل بین رطوبت و دما، مانع از آسیب رساندن به افراد، از نظر بدنی می‌شود. کلید لمسی امکان مدیریت دما را به شما می‌دهد. کنترل و مدیریت دما، هم می‌تواند به صورت اتوماتیک از طریق دمای ایده‌ال و برنامه ریزی صورت بگیرد و هم به صورت دستی از طریق منوال توسط کاربر انجام شود.

روش‌های کنترل کولر آبی از طریق کلید هوشمند

اتوماتیک : در این حالت دقایقی پس از روشن شدن پمپ و خیس شدن پدهای سلولزی و پوشال‌ها، کولر روشن شده و شروع به کار کردن می‌کند.

کنترل از راه دور :  در حالت کنترل از راه دور، هدایت و تنظیم کولر از طریق کنترل کلید انجام می‌شود. در این حالت دیگر نیازی نیست از کلید لمسی استفاده کنید با بهره‌گیری از ریموت می‌توانبد از راه دور آن را کنترل کنید.

تایمر : با استفاده از نشانگر ساعت بر روی کلید لمسی کولر آبی می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن کولر را انتخاب کنید. با هر بار انتخاب مجدد نیم ساعت به زمان روشن بودن کولر اضافه می‌شود.

مزایای استفاده از کلید هوشمند کولر آبی

با توجه به نکات گفته شده راجب کلید لمسی کولر آبی، این کلید نمونه‌ای پیشرفته است؛ که برای رفع نقاط ضعف کلیدهای قبلی تولید شده‌است. در ادامه به بررسی مزایای کلیدهای هوشمند خواهیم پرداخت.

کلیدهای لمسی در مقایسه با کلیدهای سنتی از ظاهری شیک و مدرن برخوردار می‌باشند.

  • دارای نمایشگر دیجیتال رنگی و برخورداری از ویژگی نمایش جداگانه دما و ساعت
  • برخورداری از سنسور هوشمند برای روشن شدن کولر پس از خیس شدن پوشال‌ها
  • امکان نصب کلید هوشمند کولر، به جای کلیدهای قدیمی
  • بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی و مجهز به باتری مخصوص برای مواقع ضروری مانند قطع جریان برق
  • امکان تنظیم آدرس ریموت و مجهز به قفل کودک
  • امکان کنترل کولر به وسیله گوشی در هنگام وصل شدن به مودم
  • دارای منوی پیشرفته برای انجام دادن تنظیمات مختلف، مانند تنظیم ساعت، دما و غیره …
  • این محصول در سایز و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.
  • نمایش دمای محیط بر روی صفحه لمسی
  • کلید هوشمند کولر آبی با کاهش اثرات مخرب، موجب افزایش طول عمر کولر می‌شود.

 

نحوه عملکرد کلید لمسی کولر

کلید هوشمند کولر آبی، شامل بخش‌های متفاوت از جمله تایمر چرخشی، ترموستات و تایمر خاموش و روشن می‌شود. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به روشن شدن کولر به صورت خودکار اشاره کرد. اگر گرمای محیط به حد نصاب برسد، الکتروموتور و الکتروپمپ‌ها آغاز به کار می‌کنند و در صورت برقراری اعتدال دما، پمپ خاموش می‌شود.

روش نصب کلید هوشمند کولر آبی

ابتدا کلید قبلی را باز کرده و سیم‌های متصل به آن را جدا کنید. سپس کلید هوشمند را باز کنید تا به راحتی به پیچ‌های اتصال دسترسی پیدا کنید. در صورت شیشه‌ای بودن کلید هوشمند، برای دسترسی به پیچ‌ها، ابتدا باید روکش کلید را باز کنید. در ادامه با توجه به راهنمای موجود در پشت کلید، سیم‌ها را به محل مخصوص خود متصل کنید. در نهایت کلید را در داخل دیوار نصب کرده و جریان برق را وصل کنید. در آخر، از کار کردن کلید هوشمند مطمئن شوید.

محل مناسب برای نصب کلید لمسی کولر آبی

  1. نصب کلید لمسی کولر آبی، باید در قسمت پایین ساختمان صورت بگیرد.
  2. نمایشگر کلید هوشمند باید در معرض دید افراد باشد.
  3. نصب کلید هوشمند در مکان‌هایی که در معرض باد، باران، برف و رطوبت می‌باشند ممنوع است.

 

نحوه خرید کلید هوشمند کولر آبی

برای خرید این محصول با بهترین قیمت و کیفیت میتوانید از فروشگاه الوگرما استفاده کنید و جهت مشاوره رایگان با شماره 09128305042 تماس بگیرید.

برای مشاده سایت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *