کباب پز

راهنمای خرید باربیکیو


قیمت خرید باربیکیو چقدر است؟ برای خرید باربیکیو خوب چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ ویژگی های باربیکیو خوب چیست؟

اینا سوالاتی هستند که تو این محتوا قراره راجبشون صحبت کنیم. تا آخر محتوا همراه ما باشید…

امروزه استفاده از باربیکیو بسیار مرسوم شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

باربیکیوها با انواع مدل ها و طراحی های مختلف موجود بوده و در سراسر بازار به فروش می رسد. باربیکیو ها بسیار پرکاربرد بوده و خیلی شیک هستند. اما در صورتی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند؛ بعد از چند بار استفاده کردن، خاصیت خود را از دست می دهند.

در این مقاله قصد داریم به ویژگی های باربیکیو خوب بپردازیم. همچنین به بررسی قیمت باربیکیو خوب و مناسب بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

باربیکیوباربیکیو چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از تهیه باربیکیو لازم است ابتدا به معرفی آن بپردازیم:

به طور کلی به غذاهایی که به سیخ کشیده شده و با حرارت ذغال یا میله های برقی پخته شود، باربیکیو گفته می شود. این روش معمولا در فضای باز و بیرون از خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

منقل و باربیکیو از جمله لوازم خانگی هستند که برای انواع مختلف غذاهای گوشتی کاربرد دارند.

همچنین این نوع از لوازم خانگی،‌ در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده و به فروش می رسند.

انواع مختلف باربیکیو

به طور کلی باربیکیو در سه نوع برقی، گازی و ذغالی موجود است. همچنین باربیکیوها به دو شکل ایستاده و رومیزی طراحی و تولید شده اند. مدل های رومیزی معمولا جمع و جور تر بوده و به راحتی در هر محلی مستقر می شوند.

این مدل ها برای استفاده در بالکن آپارتمان و مجتمع بسیار مناسب هستند. اما مدل های ایستاده دارای ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های رومیزی هستند.

استفاده از باربیکیو های ایستاده برای افرادی که در هر وعده غذایی مواد غذایی زیادی را می پزند بسیار مناسب است. مدل های ایستاده معمولا بیشتر در رستوران ها، کیترینگ، آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی بیشتر هر یک از مدل های مختلف باربیکیو می پردازیم.

راهنمای خرید باربیکیو و انواع مختلف آن

باربیکیو گازی

یکی از متداول ترین گریل های مورد استفاده در بالکن ها، گریل های گازی هستند. معمولا بیشتر افراد عموم امکان گریل کردن با زغال را در محیط زندگی خود را ندارند. گریل های گازی هیچ گونه دود و مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این نوع از گریل ها برای استفاده در مجتمع و آپارتمان ها بسیار مناسب هستند.

باربیکیو برقی

این نوع از باربیکیو ها برای استفاده در داخل خانه یا فضای بیرون مناسب هستند. یکی از مزایای استفاده از این نوع باربیکیو ها کم دود بودن آن هاست. همچنین اکثر کباب پز های برقی حجم کمتری داشته و قابلیت جابجایی و حمل آسانی دارند. این نوع از باربیکیوها برای استفاده در آپارتمان تراس، بالکن و… بسیار گزینه مناسبی هستند.

باربیکیو ذغالی

این نوع از باربیکیو ها برای استفاده در فضاهای باز و بیرون از خانه مناسب هستند. در صورتی که محدودیت های مکانی نداشته باشید، به راحتی می توانید از باربیکیو ذغالی استفاده کنید. پخت و پز با این نوع از گریل ها بسیار لذت بخش بوده و یکی از پرطرفدارترین نوع کباب پز ها به شمار می رود.

آشنایی با ویژگی های باربیکیو خوب

برای خرید باربیکیو خوب لازم است در ابتدا ویژگی های آن را بررسی کرده و مورد توجه قرار دهیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی ها و مشخصات باربیکیو خوب بپردازیم. ویژگی های باربیکیو خوب شامل موارد زیر است:

– به آسانی قابل جابجایی باشد.

یکی از ویژگی های باربیکیو خوب، ‌جمع و جور بودن و قابلیت حمل و نقل آسان آن است. بعضی از باربیکیو ها سایز بزرگی داشته و وزن سنگینی دارند که در بیشتر رستوران ها وغذاخوری ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از باربیکیو ها برای استفاده خانگی مناسب نیستند.

معمولا اکثر باربیکیو ها برای جابجایی راحت مجهز به چرخ های حرکتی هستند. که کار را برای جابجایی راحت تر می کنند.

– خرید باربیکیو با ویژگی های خوب

قطعات باربیکیو به راحتی از هم جدا شوند.

باربیکیو های مختلفی در بازار وجود دارد که قابلیت جدا شدن قطعات آن از هم سخت است. به همین دلیل امکان شستشو و تمیز کردن این نوع از باربیکیو ها نیز سخت و دشوار است. بنابراین توصیه می شود به هنگام خرید باربیکیو حتما به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

– شکل کلی آن پیچیده نباشد.

بعضی از باربیکیو ها شکل ظاهری بسیار پیچیده ای دارند که امکان کار کردن با این مدل از باربیکیو ها آسان نیست. این پیچیدگی بیش از حد ممکن است بعد از استفاده کردن از آن، کار را برای شستشو سخت و حوصله سر بر کند.

به همین دلیل ممکن است به خوبی تمیز نشده و در استفاده بعدی مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین توصیه می شود به هنگام تهیه باربکیو به سادگی و پیچیده نبودن آن دقت کنید.

قیمت خرید باربیکیو چقدر است؟

قیمت خرید باربیکیو به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در قیمت خرید گریل و باربیکیو، میزان استفاده شما از گریل است.

در صورتی که به طور مداوم از گریل استفاده کنید، لازم است که نسبت به تهیه گریل با کیفیت بپردازید. همچنین قیمت گریل با توجه به قدرت حرارتی که دارد می تواند متغیر باشد. گریل های با شعله های بیشتر و با کیفیت تر قیمت بالاتری را خواهند داشت.

معمولا قیمت گریل های ذغالی کمتر از گریل های شعله ای است.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید گریل، تغییرات ارز در کشور ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید گریل می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

راهنمای خرید آنلاین باربیکیو

خرید باربیکیو با انواع ابعاد و مدل های مختلف به صورت آنلاین از سایت الوگرما امکان پذیر است. شما کاربران عزیز جهت تهیه باربیکیو می توانید محصول خود را در سایت انتخاب کرده و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. سفارشات در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شوند. همچنین جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

هم اکنون برای خرید باربیکیو می توانید از فروشگاه الوگرما استفاده کنید و خرید خود را در سایت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *