کولر آبی

تعمیرات کولر آبی

تعمیرات کولر آبی

تعمیرات کولر آبی یکی دیگر از خدمات مهمی است که الو گرما به مشتریان ارائه میدهد …

جهت تعمیر و سرویس سالیانه و خرید کلیه قطعات کولر آبی با ما تماس بگیرید.

به دلیل سازگاری کولرهای آبی با بسیاری از مناطق ایران، همواره از دیر باز مردم کشور ما به استفاده از کولر آبی تمایل داشته و مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل مهم که کولر آبی را مورد توجه ما ایرانیان قرار میدهد، کم مصرف بودن آنهاست.

الو گرما یکی از شرکت‌های بسیار موفّق در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی و سرویس کولر آبی می‌باشد و از شهرت بسیار بالایی در این زمینه بهره می‌برد. این شرکت با بکارگیری نیروهای متخصص و کارکشته در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و به همین دلیل است که مشتریان تنها به خدمات ارائه شده توسّط این شرکت اعتماد دارند. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با شرکت الو گرما و ویژگی‌های کلیدی آن به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با خدمات این شرکت آشنا سازیم.

تعمیرات کولر آبی

تعمیر و سرویس کولر آبی

تعمیرات کولر آبی را باید به متخصص اینکار سپرد. یکی از خدماتی که متخصصان الوگرما انجام میدهند، تعمیرات کولر آبی است. انجام تعمیرات کولر آبی بسیار مهم میباشند. (بخصوص در فصول گرم سال)

الوگرما برای سرویس کولر آبی بسیار با دقت عمل میکند و با تجربه ای که در این زمینه دارد ، بهترین کیفیت کار را ارائه میدهد. درصورتی که در این زمینه به مشاوره نیاز دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید. 09128305042

تعمیر کولر آبی در تهران

الو گرما تعمیرات کولر آبی را در منطقه های مختلف تهران انجام میدهد و فقط برخی مناطق در تهران هستند که تحت پوشش نیرو های الوگرما نیستند. نیرو های ما همیشه آماده انجام این خدمات میباشند. ما خدمات سرویس کولر آبی را برای شما با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام خواهیم داد.

اگر برای خدمات کولر ابی به سایت الو گرما وارد شده اید ، با ما تماس بگیرید. تماس گرفتن

خدمات ارائه شده توسّط شرکت الو گرما در زمینه تعمیر کولر آبی چه ویژگی‌هایی را دارا می‌باشند؟

شرکت الو گرما همچون سایر شرکت‌های موفّق در زمینه‌ی تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی دارای ویژگی‌های بارز بسیاری است و در این قسمت قصد داریم تا برخی از این ویژگی‌ها را به شما معرّفی نماییم.

مشتری مداری:

مشتری مداری یکی از ویژگی‌های اصلی شرکت‌های موفّق در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد و شرکت الو گرما نیز این ویژگی‌ را دارا می‌باشد. مدیران ارشد این شرکت بر این باور هستند که مشتریان سرمایه‌ی اصلی این شرکت محسوب می‌شوند و به همین دلیل، این شرکت همواره در تلاش است تا از روش‌های مختلفی از این سرمایه‌ی ارزشمند خود محافظت کند.

این شرکت آماده است تا خدمات بسیار ارزنده و شایسته‌ای را در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی و سرویس کولر آبی به مشتریان خود ارائه نماید و همواره در تلاش است تا رضایت کامل مشتریان مشتریان را با ارائه‌ی خدماتی مطلوب و باکیفیّت کسب نماید. در واقع، تعمیرات کولر آبی و سرویس آن تنها یکی از خدمات ارزشمند این شرکت محسوب می‌شود و این مجموعه در زمینه‌های دیگری نیز فعّالیت دارد و توانسته است تا در این زمینه‌‌ها نیز مصرف کنندگان خدمات خود را راضی نماید.

در کل، شما با یک بار استفاده از خدمات ارزشمند این شرکت در زمینه‌ی تعمیر کولر آبی به مشتری دائمی آن تبدیل خواهید شد و از این پس سرویس کولر خود را تنها به این شرکت واگذار خواهید کرد.

تعمیرات کولر آبی

استفاده از تکنسین‌های زبده و کارکشته برای تعمیر کولر آبی:

شرکت الو گرما در طول سال‌های فعّالیت خود موفّق شده است تا تیمی قدرتمند و ماهر از بهترین تعمیرکاران را گرد هم آورد  تا بتواند خدماتی شایسته و مطلوب را در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی و سرویس کولر آبی به مشتریان خود ارائه نماید. تمامی تکنسین‌های این شرکت مراحل گزینشی سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند عضو تیم تعمیراتی این شرکت شوند و به همین دلیل است که کلاس کاری و رفتار حرفه‌ای این تعمیرکاران بسیار بالاتر از سایر فعّالان در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی است.

تعمیرکاران شرکت الو گرما از وجدان کاری بالایی برخوردار هستند و در میان مشتریان به خوش برخورد بودن و رعایت اصول حرفه‌ای معروف می‌باشند و این مسئله موجب موفّق روز افزون این شرکت و رضایت کامل مشتریان از عملکرد این شرکت گردیده است. بنابراین، شما با بهره‌مندی از خدمات تعمیر کولر آبی شرکت الو گرما می‌‌توانید تجربه‌ی موفّقی را از همکاری با این شرکت به یادگار داشته باشید و از این پس تنها از خدمات این مجموعه تعمیراتی گسترده برای رفع نیازهای خود استفاده کنید.

تعمیرات کولر آبی

بهره‌مندی از سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه‌ی تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی:

تجربه یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌تواند نقش بسیار پر رنگی را در موفّقیت یک شرکت ایفا نماید. شرکت الو گرما یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی می‌باشد و به همین دلیل است که بیشتر همشهریان با این نام آشنایی دارند. این شرکت در طول فعّالیت مستمر خود در بازار توانسته است تا نیازهای مشتریان را به خوبی شناسایی نماید و در تلاش است تا با ارائه‌ی بهترین و باکیفیّت‌ترین خدمات رضایت کامل شما مشتریان و همشهریان عزیز را کسب کند.

در واقع، فعّالیت طولانی مدّت این شرکت موجب گردیده است تا بتواند کیفیّت خدمات خود را روز به روز را افزایش دهد و قیمت تمام شده‌ی این خدمات را کم کند و به همین علّت است که استفاده از خدمات تعمیر کولر آبی این شرکت صرفه‌ی اقتصادی فراوانی را برای مشتریان به همراه دارد و این مسئله موجب گردیده است تا همشهریان تمایل بیشتری را برای استفاده از محصولات و خدمات این شرکت داشته باشند.

آیا ارزان بودن خدمات شرکت الو گرما به معنای بی‌کیفیّت بودن آن‌ها می‌باشد؟

این سوال در ذهن بسیاری از مشتریان وجود دارد زیرا این افراد گمان می‌کنند که ارزان بودن خدمات شرکت الو گرما به معنای استفاده‌ی این شرکت از قطعات تقلّبی برای تعمیرات کولر آبی می‌باشد. در این رابطه لازم به ذکر است که این شرکت هیچ‌گاه اعتماد مشتریان خود را با استفاده کردن از قطعات تقلّبی و بی‌کیفیّت به خطر نخواهد انداخت زیرا تمامی شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی سرویس کولر آبی به این نکته واقف هستند که کسب درآمد از طریق استفاده از قطعات بی‌کیفیّت و تقلّبی بسیار زودگذر و کوتاه مدّت می‌باشد و کسب سود از این روش موجب بدنامی شرکت‌ها خواهد شد.

در واقع، دلیل اصلی ارزان بودن خدمات این شرکت این مورد است که الو گرما با کوتاه‌کردن زنجیره‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیراتی به مشتریان موفّق شده است تا هزینه‌های جانبی این فرآیند را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد و به همین دلیل است که خدمات این شرکت در زمینه‌ی تعمیر کولر آبی بسیار ارزان‌تر از خدمات ارائه شده توسّط سایر شرکت‌های تعمیراتی می‌باشد. با این حال، تجربه‌ی مشتریان همواره بهترین مدرک برای اثبات بالا بودن کیفیّت خدمات شرکت الو گرما محسوب می‌شود و شما می‌توانید شهرت و کیفیّت خدمات این شرکت را از مشتریان جویا شوید.

تعمیرات کولر آبی

آیا خدمات تعمیر کولر آبی شرکت الو گرما از عمر مفید و بازده مناسبی برخوردار هستند؟

بله! استفاده از قطعات اصل و باکیفیّت در کنار بالا بودن مهارت تکنسین‌های این شرکت موجب گردیده است تا تمامی ایرادات کولر آبی شما به راحتی قابل شناسایی باشند و تعمیر این قطعات از بازده و کیفیّت مناسبی نیز برخوردار باشد.

برخی از شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی با تعمیر ناقص و یا برطرف نکردن ایرادات مشاهده شده قصد دارند تا مشتریان را به خدمات خود وابسته نمایند و از این روش سود بیشتری را کسب کنند ولی شرکت الو گرما به دلیل رفتار حرفه‌ای و وجدان کاری بالای خود هیچ‌گاه از این روش برای کسب سود بیشتر استفاده نکرده است زیرا بر این اصل معتقد است که چنانچه کیفیّت خدمات ارائه شده در زمینه‌ی تعمیرات کولر آبی و سرویس کولر آبی برای مشتریان مطلوب باشد، این افراد بار دیگر به این شرکت اعتماد خواهند کرد.

بنابراین، این شرکت همواره در تلاش بوده است تا کیفیّت خدمات خود را روز به روز افزایش دهد تا بتواند در این صنعت بی رقیب باقی بماند.


در ادامه توضیحاتی درباره کولر آبی دادیم که میتوانید مطالعه کنید.

کولر آبی چیست؟

کولر آبی ، کولری است که با تبخیر کردن آب، هوا را خنک می‌کند. کولر های آبی با فرایند سرمایش تبخیری کار می‌کنند.

کولر آبی از چه قسمت هایی تشکیل شده اند؟

  • موتور (دینام) 3/4 و 1/2 و 1/3
  • برای کولرهای پرتابل: دینام دو سر شفت و دینامهای کولرهای دستی پمپ‌ آب (واتر پمپ)
  • بدنه کولر (تشتک ، سقف ، ستونها ، دریچه ها)
  • پدهای پوشالی و پدهای سلولزی
  • شناور
  • جعبه تقسیم
  • خازن
  • حلزونی
  • توربین
  • شفت
  • یاتاقان
  • تسمه
  • فولی
  • پیچ راه انداز (استارت) ، سیم پیچ (کند) و سیم پیچ (تند)

دینام های کولر آبی

بعضی از دینامهای کولر خازندار می باشند و انواع مختلفی توسط شرکتهای زیادی تولید‌ و به بازار عرضه شده است، که در این میان دینام موتوژن و الکتروژن مورد استقبال شرکتهای سازنده و تعمیر کاران کولر آبی قرار گرفته است.

پمپ آب با پمپاژ آب از تشتک کولر و انتقال آب به ناودانی باعث خیس شدن پوشالها و تبخیر و خنک شدن هوای ورودی به داخل کولر میشود.

انواع پمپ های کولر آبی

انواع بسیار زیادی پمپ آب در بازار موجود است. 1) پمپ‌ آب برقی ، 2) پمپ آب مکانیکی

به دلیل اینکه قبل از روشن کردن کولر باید پدها خیس شوند، پمپهای آب برقی نسبت به مکانیکی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

تعمیرات کولر آبی

توضیحات بیشتر درباره دیگر قسمت های کولر آبی

ناودانی ها که روی دریچه کولر تعبیه شده اند، نقش بسیار مهمی در راندمان خنک کردن کولر آبی را ایفا میکنند. چرا که وظیفه رساندن آب بطور یکسان به پوشالها را دارند، و بوسیله پیچهای تنظیم که در دو طرف دریچه ها هستند، توازن رسانیدن آب به تمام قسمت های پدها را بر عهده دارند.

یکی از ضروریترین قطعات برای کولر آبی سایبان است. به دلیل اینکه اگر شما در فصلهای گرم سال سقف کولرهایی که سایبان ندارند را مشاهده و لمس کنید حرارت بسیار بالایی دارند و این امر موجب اتلاف انرژی و در برخی موارد باعث سوختن دینام کولر میشود.

این سوختگی بخاطر این است که فاصله سقف کولر تا دینام بسیار کم است و حرارت بیش از حد سقف باعث سوختن دینام میشود.

پد های پوشالی و سلولزی

در برخی از کولرهای آبی پد پوشالی و در بعضی پد سلولزی استفاده میشود.

پدهای سلولزی نسبت به پدهای پوشالی از راندمان خنکی بیشتری برخوردارند و نیز کولرهای سلولزی خصوصاً در شهرهای آلوده ای مثل تهران به علت فیلتر کردن هوا برای سلامتی افراد بسیار مهمند.

ولی از لحاظ قیمت در موقع خرید و تعویض پدها، کولرهای پوشالی به لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند.

شناور کولر

شناور در کولر آبی وظیفه تنظیم آب کف کولر (تشتک) را دارد. اگر سطح آب کم باشد موجب نرسیدن آب به پدها و خنک نکردن کولر میشود و اگر بیش از حد زیاد باشد آب تشتک از زیرآب سرریز میشود. به همین دلیل باید شناوری مناسب برای کولر نصب کنیم.

هر چه میزان آب تشتک (کف کولر) بیشتر باشد هم‌ پمپاژ آب بهتر انجام میشود هم کولر خنک تر میشود. البته نباید به حدی باشد که سرازیر شود.

توربین

توربین (فن) کولرآبی یکی دیگر از اجزاء بسیار مهم آن میباشد که اگر توسط شرکتهای غیر استاندارد و نامعتبر تولید شده باشد چون به بالانس بودن آن توجه نمیکنند، باعث لرزش کولر، مستهلک شدن آن و ایجاد صدا های نا متعارف برای مصرف کننده میشود.

شفت

شفت نیز مانند توربین اگر بالانس نباشد باعث لرزش و سرو صدا و استهلاک کولر میشود.

یاتاقان

یاتاقان کولر آبی مخصوصا در کولرهای نو به علت فیت بودن یاتاقانها و شفت، هر ماه باید روغنکاری شوند.

فولی

فولیها باید در یک راستا قرار داشته باشند و اگر همراستا نباشند باعث از بین رفتن تسمه و بدکارکردن کولر میشوند.

تسمه کولر

تسمه کولر آبی باید از یک طرف یک سانت و نیم تا دو سانت خلاصی داشته باشد تا هم به دینام صدمه نزند هم یاتاقان ها را خراب نکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با الوگرما در ارتباط باشید.

8 نظر در “تعمیرات کولر آبی

  1. F گفت:

    بسیار عالی

  2. ابراهیم گفت:

    بسیار عالی

  3. امير حسين گفت:

    دستتون درد نكنه خير ببينيد از درامدتون چون مشتريتون رو رازي نگه ميداريد

  4. حسین گفت:

    ایده های خیلی خوبی از مطلبتون گرفتم و ازشون استفاده کردم و واقعا نتیجه گرفتم. به نظرم باید از تیم زحمت کشی که این مطالب رو به صورت رایگان در اختیار مردم میزاره قدردانی کرد. چند روز پیش با یکی از شماره های تبلیغات لوله بازکنی برچسب های روی دیوار خونمون تماس گرفتم که هیچ راهنمایی نکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *